گروه فنی و مهندسی پویندگان فرانگر در راستای پیاده سازی سیاست های امنیتی و کنترلی سازمان ها،با اجرای پروژه های بزرگ در در سازمان های دولتی و خصوصی و بکارگیری تجارب چندین ساله خود در زمینه دوربین های تحت شبکه و اجرای پروژه های مانیتورینگ سعی در بکارگیری جدیدترین محصولات در جهت پیاده سازی پروژه های IP Camera  نموده است تا کاربران این سیستم های نظارتی بخصوص مدیران سازمان ها با ارامش خاطر و اطمینان بیشتر از خدمات اعضای این گروه بهره برده و زمان گران بهای خود را صرف امور مهم مدیریتی بجای کنترل و نظارت سنتی کرده  تا در نهایت شاهد رشد امنیت و بهره وری در سازمان خود باشند. 

گروه فنی و مهندسی پویندگان فرانگر  نماینده انحصاری دوربین های مداربسته تحت شبکه  (A-MTK,Aver,Otima,Pheenet) با تدوین شاخصهای مهم پیاده سازی پروژه های IP Camera  و مانیتورینگ سعی در انجام این پروژه ها به بهترین شکل ممکن نموده است.در این راستا این گروه با مديريت بر موارد مهمی همچون : نصب و راه اندازي و پيكربندي دوربين ها به همراه سرورهای مربوطه،نگهداري دوربين ها شامل رفع عيب سخت افزاري و نرم افزاري ،نگهداري رك ها شامل سوئيچ های شبكه و Patch Panel هاي كابل و فيبر نوري،نگهداري لينكهاي وايرلس ارتباطات هاي داخلي و خارجی مربوط به رویت تصاویر،نگهداري نرم افزارها و سخت افزارها سرورها در اطاق مانيتورينگ و رفع عيب هاي احتمالي مانيتورها و KVM switchها و ديگر تجهيزات جانبي اطاق مانيتورينگ،نظارت كلي بر تجهيزات اطاق مانيتورينگ شامل برق UPS  ، اعلام و اطفاء حريق ، هواسازها و... اجرای پروژه های خود را با ضمانت و پشتیبانی همراه نموده است.

مجري طرحهای پیاده سازی پروژه های مانیتورینگ و دوربین های مداربسته مي بايست در زمينه هاي ذيل تخصص لازم را داشته باشند:

1-آشنايي كامل با سخت افزار سرورها و سيستم عامل

2-آشنايي با نرم افزار مدیریت تصاویر و  NVR  منصوب برروي سرورها

3-آشنايي با سيستم هاي Surveillance و دوربين هاي تحت شبكه و سخت افزار های مناسب جهت رکورد تصاویر

 4-آشنايي كامل با  Structure cabling، جهت یافتن بهینه ترین مسیر کابل کشی شبكه و سيستم فيبر نوري و  نحوه ي install  آنها

5-آشنايي كامل با شبكه و ساختار و پيكر بندي آن و آدرس دهي و پيكر بندي سوئيچ ها

6-آشنايي با قوانين مرتبط با واحد حراست  سازمانی و گرفتن تاييدیه هاي لازم

7-توانايي ارائه مشاوره حضوری

8-آشنايي با تعمييرات دوربين و تجهيزات شبكه و سرور ها

9-حضور به موقع در مواقع بحران و خرابي سيستمهاي موجود

بديهي است  قطعی و خرابی هر يك از اعضاي مجموعه ي مانيتورينگ كه همانند زنجير به يكديگر متصل و وابسته هستند در تصوير نهايي اختلال بوجود خواهد آورد و مي بايست در تمامي 24 ساعت روزهاي تعطيل و غير تعطيل و شرايط هاي خاص از جمله نبود برق ، بروز حادثه و... كاركرده و مانيتورينگ فعال باشند.

این گروه با الگو قرار دادن سیاست های تدوین شده، نهایت تلاش خود را در راستای ایجاد وفاداری مستمر و رضایت مشتریان نموده است.

 

اطلاعات تماس

تماس با ما

 آدرس: بین میدان فاطمی و گلها ، خیابان پیروزه ، خیابان رادافزون ، پلاک 75 ، طبقه اول

تلفن : 88972211   فکس : 88985950

پست الکترونیک : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید

ادامه مطلب...

گالری عکس