دپارتمان فنی و مهندسی

 

دپارتمان  فنی شرکت مهندسی پویندگان فرانگر متشکل از متخصصین مجرب با بهره گیری از دانش و تجربه چندین ساله  خود  و با بکار گیری جدیدترین و مدرن ترین تجهیزات، در راستای تحقق رضایت مشتریان که مهمترین  هدف این شرکت می باشد گام های موثری برداشته است. این گروه با انجام پروژه های  ملی و منطقه ای در زمینه های  LAN , WAN, VOIP ,Wireless ,IP CAMERA کمک  های شایانی به جامعه انفورماتیک کشور و تحقق افزایش ضریب شاخص مشارکت الکترونیک شهروندان نموده است.

هدف اصلی این گروه افزایش بهره وری ، با اتخاذ روش های نو در اجرای پروژه ها و در نظر گرفتن اثر بخشی لازم و کافی می باشد،تا مشتریان عزیز به بهترین شکل ممکن و با  آرامش خاطر از خدماتIT این شرکت استفاده و بهره برداری کامل را داشته باشند.اعضای گروه با پژوهش های گسترده در زمینه جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا و تحقیق و توسعه فراوان ،پیش بینی های لازم را برای نیازهای اتی مشتریان انجام داده تا مشتریان این مجموعه درجهت رفع نیازهای سازمانی خود با حداقل منابع و تلاش  حداکثر استفاده را داشته باشند.

در نهایت این گروه با دید techno-environment  در جهت کمک به مدیران ارشد سازمان جهت تصمیم گیری مؤثر و بهینه برای پیاده سازی موفق تکنولوژی و پیامد های مثبت ان در تلاش خواهند بود.

 

 

 

اطلاعات تماس

تماس با ما

 آدرس: بین میدان فاطمی و گلها ، خیابان پیروزه ، خیابان رادافزون ، پلاک 75 ، طبقه اول

تلفن : 88972211   فکس : 88985950

پست الکترونیک : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید

ادامه مطلب...

گالری عکس